algemene voorwaarden
Over One Stop Chilli Shop
One Stop Chilli Shop is de detailhandelstak van Chilli Mash Company Ltd
One Stop Chilli Shop-informatie
Adres geregistreerde vestiging van het bedrijf:
Chilli Mash Company Ltd
Unit 4 Hilsea Industrieterrein
Limberline weg
Portsmouth
Po3 5jw
Bedrijfsregistratienummer: 10003202
Geregistreerd in: VK
Btw-nummer: 243941601
Een contract met ons sluiten
Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, doet u een aanbod om goederen te kopen. We sturen u een e-mail om te bevestigen dat we uw bestelling hebben ontvangen en geaccepteerd en dat er een contract tussen ons is gesloten.
In het onwaarschijnlijke geval dat de goederen niet meer beschikbaar zijn, of dat we een prijsfout hebben gemaakt, zullen we u hiervan op de hoogte stellen. We zullen de goederen niet verzenden, we zullen eventuele betalingen terugbetalen en er zal geen contract tussen ons zijn.
Als de goederen niet beschikbaar zijn, kunnen we u vervangende goederen aanbieden. Als u besluit de vervangende goederen niet te accepteren, zullen we de goederen niet verzenden, zullen we de gedane betaling terugbetalen en komt er geen contract tussen ons tot stand.
Hoe een bestelling te plaatsen
1. Selecteer de artikelen die u nodig heeft op onze website door op de gewenste artikelen op onze website te klikken door op de link 'Toevoegen aan winkelwagen' te klikken die voor het artikel wordt weergegeven.
2. Artikelen die u heeft geselecteerd, kunnen op elk moment worden bekeken via de link 'Winkelwagen bekijken'.
3. Als u klaar bent met de selecties, klikt u op de link 'Afrekenen' om uw bestelling af te ronden. U wordt gevraagd om leverings- en betalingsinformatie te verstrekken via beveiligde webpagina's. Controleer uw bestelling zorgvuldig voordat u deze verzendt om problemen te voorkomen.
4. Als je een fout maakt tijdens het bestellen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Als u uw bestelling moet wijzigen voordat u deze plaatst, kunt u dit op de winkelwagenpagina weergeven. Verwijder items of wijzig hoeveelheden met behulp van de meegeleverde bedieningselementen. Mogelijk moet u de inhoud van uw winkelmandje vernieuwen om de wijzigingen door te voeren. Loop je echt vast, bel of mail ons dan.
Levering
Voor alle goederen met een waarde onder de £ 30 (met bestemmingen in het VK) worden bezorgkosten in rekening gebracht. Alle goederen met een waarde van £ 30 of meer worden alleen gratis verzonden in het hele VK.
We bieden internationale verzendopties naar alle landen ter wereld - meestal binnen maximaal 2-3 dagen na verzending geleverd via DHL Express. Er zijn kosten voor alle internationale leveringen, ongeacht de waarde of het gewicht. In Europa is dit tarief beperkt tot maximaal £ 25. Alle andere bestemmingen hebben een maximum van £ 36,99.
Hoewel we ernaar streven om goederen zo snel mogelijk te verzenden, moet u er rekening mee houden dat vanwege de capaciteit van onze activiteiten het 2-3 dagen kan duren voordat de verzending plaatsvindt. In het VK moet u rekening houden met een week vanaf het moment van bestellen voordat de goederen worden ontvangen.
Als u uw goederen met spoed nodig heeft, kies dan voor onze DPD Next Day-service of stuur een e-mail naar shop@onestopchillishop.co.uk
Als de goederen verloren gaan of beschadigd raken tijdens het transport, laat het ons dan onmiddellijk weten.
Annulering & Retouren
U kunt uw contract op elk moment annuleren tot 7 werkdagen na de leveringsdatum. Om dit te doen, kunt u ons een e-mail sturen of schrijven. U hoeft geen reden op te geven voor de opzegging. Een korte toelichting kan ons echter helpen om de service die wij klanten bieden in de toekomst te verbeteren. U kunt geopende artikelen niet retourneren of annuleren.
Nieuwe bestellingen kunnen alleen voor verzending worden geannuleerd. Als je verse artikelen hebt besteld en je wilt annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Als u annuleert, moet u de goederen op eigen kosten aan ons retourneren. Zorg ervoor dat de goederen adequaat zijn verpakt om ze te beschermen tegen beschadiging.
Als u de goederen niet retourneert, halen wij ze op en brengen wij u de directe kosten van het ophalen in rekening. Als u nalaat om redelijkerwijs voor de goederen te zorgen voordat ze aan ons worden geretourneerd, en dit leidt tot schade of verslechtering, zullen wij u de waardevermindering in rekening brengen.
Dit annuleringsbeleid heeft geen invloed op uw wettelijke rechten, bijvoorbeeld als goederen defect zijn of verkeerd zijn beschreven.
Defecte goederen
Als er een probleem is met de goederen, neem dan contact met ons op. Wij zullen de zaak behandelen in overeenstemming met uw wettelijke rechten.
Wijzigingen in deze voorwaarden
Onze algemene voorwaarden zijn in werking getreden op 1 september 2017 en zijn voor het laatst bijgewerkt op 17 september 2020.
Deze voorwaarden zijn van toepassing op uw bestelling. We kunnen onze algemene voorwaarden op elk moment wijzigen, dus ga er niet vanuit dat dezelfde voorwaarden van toepassing zullen zijn op toekomstige bestellingen.